söndag 27 mars 2011

Mycket nu.....

Så var helgen förbi och den har gått i raketfart, saker blir aldrig som man tänkt. I fredags skrev jag ju om våfflor som jag sett framemot detta! Jag äter bara våfflor på våffeldagen och ifjor var jag tillockmed våffelansvarig på jobbet, hi hi. Så vad tror ni händer..? våffeljärnet funkar inte, suck vad trött jag blir... så det blev stekta våfflor det gick bra det med.
Igår var det dags för kalas nr två, jätte kul att träffa hela pappas familj. Men jag glömde ta kort på tårtan och den försvann i ett nafs så den var god tror jag .... ;-) Sen fick vi suprisebesök av George,Sara, Freya och Ewok som hade handlat fika på Olof Viktors så det var bara på med kaffet igen, superkul med oväntat besök.
Hundarna hade rally i trädgården de trivs verkligen tillsammans och jag och Sara tjötar mammasnack, George och Olof snackar teknikgadgets och Oskar och Freya pussas! Oskar har verkligen ett gott öga till Freya och var framme ett par gånger och pussade på henne, sååå sött!
Idag har jag påbörjat vårstädningen i trädgården och kört lite ärenden, ja och glöm inte ändrat klockan så man känner sig lite lätt förvirrad...Hoppas ni haft en skön helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar