tisdag 22 mars 2011

Nytt!


Sorry det blev inget inlägg igår kväll det tog lite längre tid att komma iordning efter gårdagens IKEA besök. Men det blev i allafall en tvåsits soffa till vardagsrummet, äntligen! Så nu börjar det bli färdigt såsom jag tänkt mig så när på att det inte är howard soffor som står där det är min absoluta dröm någon gång. Men med två katter, en hund och en liten ängel så finns det stoor risk att den blir både kräkt och klöst på och då är det perfekt att bara kasta in i tvättmaskinen eller rent av köpa helt nya överdrag utan att behöva gråta blod när man ska betala. Tyget just nu är döskrynkligt men jag orkade inte ge mig på och stryka igår, kanske slätar det ut sig själv... ;-) Nu saknar jag bara något över skänken, jag vill ha en stor vit rund spegel men där säger Olof blank nej, så vad tycker ni vad ska vi ha där istället?
Som vanligt när man är där så kommer man hem med en stor kasse "bra att ha grejor" för en tusen lapp, hi hi varför blir det alltid så - det kostar ju knappt något eller hur?
Idag tar vi första fikan ute på trädäcket såå skönt.

Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar